وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

یاداوری و دلتنگی

بهنام خدای یگانه ای که بخشش و محبتش شامل حال همه موجودات هست

امروزداشتم وبلاگ عسل رو می خوندم راستش من از وبلاگ های زن دوم برای دوام زندگی خودم استفاده میکنم شما همیشه از زنان دوم می تونید یاد بگیرید که نقاط ضعف زندگیتون کجاست و چجوری باید پوشش بدیدش. راستش پستهای گذشته رو باز گذاشته خوندم یاد ایام گذشته خودم افتادم جاهایی که میتونستم منم سرنوشتی مثل اون داشته باشم اما خدای مهربون نزاشت و کمکم کرد تا بلند شم 

یک دفعه یادم اومد چقدر از خدا دور شدم راستش الان دیگه دلواپس زمان مرگ و ترس و هول موت نیستم الان دلنگران زنده بودنی هستم که با مرگ تفاوتی نداره .

خدایا عاجزانه ازت می خوام خواهش میکنم دوباره به من نگاه کن به همه ما نگاه کن قلب هامون رو از درپوغ و نفاق و کینه از حسد و ریا خالی کن ما رو در دریای بی کران رحمت و خودت غسل بده ای مهربان مهربانان قلبهای ما را با دم زندگی بخشت شفا ده

الهی اگر تو دست ما نگیری چه کسی بداد دل خسته ما برسد 

خدایاااااااااا

3

امروز رفتم ازمایشگاه نیلو اول از همه اینکه من باید ازمایش زنان می دادم قیمت اینجا که خصوصی هست 174 تومن قیمت همین ازمایش تو ازمایشگاه دانشگاه پزشکی تهران  که دولتی هست شد 205 تومن با بیمه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدشم اونجا یک اقای مل - لا محترم با عما - مه مشکی تشریف اوردن رفتند خیلی خوشگل اتاق مدیر گفتند من 2 ماه کرایه خونم عقب افتاده پو ل می خوام بنده خدا اقای رییس هم 200 تومن گذاشتن تو پاکت دادن به ایشون .تو خود بخوان حدیث محفصل از این مجمل.....

بعدش با اژانس اومدم خونه تمام راه داشتم ادرس می دادم رسیدم خونه می پرسم می بخشید شما ساکن همین منطقه هستین گفت بله من لبو شدم از خجالت ....

اومدم وبلاگ تاسیس کرم تا همه این حرفا رو بحرفم بلکی دیگه در دنیای عادی نحرفم یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2

جالبه حالا که می تونم اینجا ازادانه حرف بزنم حرفم نمی یاد شاید حس می کنم کس من رو نمی بینه من هر دقیقه پای نتم این حس که با دیگران در ارتباطم مثل اب جیات برام می مونه...

1

سلام این اولین پست من هست .

همیشه تو زندگی ادم پرحرفی بودم قیافم رو که ببینی ها میگی چقدر سنگین رنگین هست اما بعد که بیفتم رو دور حرف زدن ول کن معامله نیست همیشه دوست داشتم دختر کم حرفی باشم همیشششششششششششششششششششه

هر کاری کردم نشده الان اومدم اینجا بنویسم بلکی در راه رضای خدا حرفام تموم بشه تو دنیای واقعی کمتر بحرفم

بمرور علت این اشتیاق من به کم حرفی رو میگم