وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

سفر

سلام به همه خیلی وقت بود نبودم ببخشید

تو این مدت یه سفر شمال رفتم که عالی بود قرار بود یکروز بمونیم شد 6 روز قرار بود رژیم بگیرم 2 کیلو چاق شدم

بعدشم رفتیم تکاب یه جای ناز که واسه من فرح بخش بود

رفتم تخت سلیمان رودیدم چه عطمت شکوهی داشت 

وسط تخت سلیمان یه دریاچه طبیعی عالی هست اصلا یه چیز میگم یه چیز می شنوید شبیه اون رو تو قله سبلان دیده بودم

اما زندگی تو روستا واقع سخت بود ما رفتیم جایی مهمون بودیم خیلی هم جای راحت و عالی بود اما در کل زندگی تو روستا خیلی سخته تا حالا از نزدیک روستا ندیده بودم واقعا باید به روستایی های ما دست مریزاد گفت در واقع دقیقا تو ایران شما مزرعه خاصی نمی بینید نه زیاد اب هست نه سرسبزی بیشتر شبیه کویری که کمی سبزه اما دستشون درد نکنه خیلی مهمان نواز بودند خدا خیرشون بده

وقت کردید یه سفر سمت تکاب و تخت و سلیمان و روزتاهای اطرافش برید به زیبایی شمال اصلا نیست و لی در حد و نوع خودش پر از لطف هست با یه تجربه ناب...

نظرات 1 + ارسال نظر
سفیدبرفی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 07:40

سلام عزیزم...خوشحالم که بهت خوش گذشته

ممنون عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.