وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

3

امروز رفتم ازمایشگاه نیلو اول از همه اینکه من باید ازمایش زنان می دادم قیمت اینجا که خصوصی هست 174 تومن قیمت همین ازمایش تو ازمایشگاه دانشگاه پزشکی تهران  که دولتی هست شد 205 تومن با بیمه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدشم اونجا یک اقای مل - لا محترم با عما - مه مشکی تشریف اوردن رفتند خیلی خوشگل اتاق مدیر گفتند من 2 ماه کرایه خونم عقب افتاده پو ل می خوام بنده خدا اقای رییس هم 200 تومن گذاشتن تو پاکت دادن به ایشون .تو خود بخوان حدیث محفصل از این مجمل.....

بعدش با اژانس اومدم خونه تمام راه داشتم ادرس می دادم رسیدم خونه می پرسم می بخشید شما ساکن همین منطقه هستین گفت بله من لبو شدم از خجالت ....

اومدم وبلاگ تاسیس کرم تا همه این حرفا رو بحرفم بلکی دیگه در دنیای عادی نحرفم یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
تورج سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:11 http://toraj-heidari.blogfa.com

من که در تُنگ برای تو تماشا دارم
با چه رویی بنویسم غم دریا دارم؟

دل پر از شوق رهایی است، ولی ممکن نیست
به زبان آورم آن را که تمنا دارم

چیستم؟! خاطره زخم فراموش شده
لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم

با دلت حسرت هم صحبتی ام هست، ولی
سنگ را با چه زبانی به سخن وادارم؟

چیزی از عمر نمانده است، ولی می خواهم
خانه ای را که فرو ریخته بر پا دارم

ممنون چه شعر زیبایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.