وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

یاداوری و دلتنگی

بهنام خدای یگانه ای که بخشش و محبتش شامل حال همه موجودات هست

امروزداشتم وبلاگ عسل رو می خوندم راستش من از وبلاگ های زن دوم برای دوام زندگی خودم استفاده میکنم شما همیشه از زنان دوم می تونید یاد بگیرید که نقاط ضعف زندگیتون کجاست و چجوری باید پوشش بدیدش. راستش پستهای گذشته رو باز گذاشته خوندم یاد ایام گذشته خودم افتادم جاهایی که میتونستم منم سرنوشتی مثل اون داشته باشم اما خدای مهربون نزاشت و کمکم کرد تا بلند شم 

یک دفعه یادم اومد چقدر از خدا دور شدم راستش الان دیگه دلواپس زمان مرگ و ترس و هول موت نیستم الان دلنگران زنده بودنی هستم که با مرگ تفاوتی نداره .

خدایا عاجزانه ازت می خوام خواهش میکنم دوباره به من نگاه کن به همه ما نگاه کن قلب هامون رو از درپوغ و نفاق و کینه از حسد و ریا خالی کن ما رو در دریای بی کران رحمت و خودت غسل بده ای مهربان مهربانان قلبهای ما را با دم زندگی بخشت شفا ده

الهی اگر تو دست ما نگیری چه کسی بداد دل خسته ما برسد 

خدایاااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 13:44 http://margan8888.blogfa.com

ممنونم بهم سر زدی می خونمت ومنتظر حضور مجددت هستم عزیزم

ممنون مرجان عزیز امیدوارم قصه زندگیت با خط عشق و خوشبختی نوشته بشه منتظرم بقیه نوشته هات رو ببینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.