وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

برگ 24

خانه های قدیمی را دوست دارم

چایی همیشه دم است

روی سماور

توی قوری

در خانه همیشه باز است

مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد

غذاها ساده و خانگی است

بویش نیازی به هود ندارد

عطرش تا هفت خانه می رود

کسی نان خشکه ندارد

نان برکت سفره است

مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند

دلخوری ها مشاوره نمی خواهد

دوستی ها حساب و کتاب ندارد

سلام ها اینقدر معنا ندارد

افسردگی بیماری نایابی است

خانه های قدیمی را دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهای بی پروا چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:47 http://sitekhoob.blogsky.com/

سلام
اما عزیز من خانه قدیمی موبایل اندروید ندارد که بازش کنی و ساعتها اورا در آغوش بگیری و با او درد و دل کنی... خانه قدیمی ماهواره ندارد که سریال های ترکی زیبایش را تماشا کنی و برای شروع شدنش دلت قنج برود و مجبور باشی کلی پیام بازرگانی زیبا و متنوع را تماشا کنی ... خانه قدیمی ماکروویو ندارد ... مبل ندارد ... بوفه ندارد ... لوستر ندارد ... یخچال ساید بای ساید ندارد ... پس دیگر به چه چیزت پیش دیگران پز بدهی ... بیشتر فکر کن بعد سخن بگو عزیز من ...

شاید نداشته باشد اما عشق دارد صفا دارد محبت دارد بوی حمایت دارد و کسی که با اغوش باز منتظرت تا برگردی و کسی سر سفره هست تا ته دیگ طلایی را با قسمت کنی

sadeh چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 10:01 http://azari66.blogsky.com/

قشنگ منم خونه های کاه گلی دوست دارم
مادر بزرگم چا0یش برا بود خدا بیامرزو

خدا رحمتشون کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.