وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

برگ 18

سلام به همه

1- امیدوارم شب قدر لذت بخشی رو گذرونده باشید.

2- چندین وقت مشکلات معده دارم امروز رفت سرچ کردم دیدم سوءهاضمه هست که خیلی هم همه گیر هست .امیدوارم شما ها در گیرش نباشید .اما بیشتری عامل ایجاد اون ی ب و ست هست لطفا اگر چند روز دچار این مشکل شدید اون رو اسون نگیرید سعی کنید قبل از اینکه دچار سوءهاضمه بشید حلش کنید.

3- بطور  خطلاصه سوء هاضمه یعنی اینکه نتنها از خوردن لذت نبرید بلکه متنفر هم بشید.


4- طبق مطالعات من بهترین درمان ها براش:

الف : رفع فوی یب و ست 

ب: اهسته غذا خوردن

ج : اب نشویدن بصورت جرعای و فقط برای رفع عطش( این تو بیماری من نقش ز یادی داشدا اخه من دیگه جوری شده بود روزی 4 تا 5 پارچ اب می خوردم

د: اب نخوردن بعد از غذای چرب و کم کردن بلع غذای چری و دائم برنج نخوردن( اینهم د رمورد من درست بود اخه من اصلا برنج نیم خورم این چند وقت ماه مبارک سحری دائم میخوردم که معدم پکید)

ه: سعی کنید همراخه غذاتون کمی زیره استفاده کنید تا سردیتون نکنه

امیدوارم اصلا این مشکل رو پیدا نکنید خیلی اذیت میکنه

نظرات 2 + ارسال نظر
سفیدبرفی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 10:29 http://3fidbarfi.persianblog.ir

سلام عزیزم...خدا بد نده؟ منم معده درد دارم...البته استرسی هست از بعد ازدواجم این طور شدم
مواظب خودت باش

ممنون عزیزم
اره منم بعد از ازدواج شد اما به خاطر سهل انگاری خودم شروع شد حالا با هر استرسی دوباره شروع میشه

نادم پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 19:39 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.