وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

برگ 16

افطار می کنم تقریبا میشه گفت هیچ چیز شیرینی نمی خورم بیشتر غذامون نان و پنیر کاهی املت های متفاوت..

کلی اب و ابلیمو

سحر معمولا یک کفگیر برنج یا 5 قاشق خورشت با یه کف دست نان اما هنوز فک می کنم نه تنها لاغر نشدم بلکه چاق هم شدم!!!!!!!!!!

2- اولین روز دانشگاه اشنایی با قانون اساسی را رفتیم اما خبری نبود دوباره برگشتیم شاید فردا را نروم می دانم تا 5 شنبه ثبت نام داریم و همچنان خبری از برگذاری کلاس نخواهد بود

3- همچنان مردم غزه سلاخی می شوند و دنیا در سکوت است

4- خیلی جالبه تو افغانستان دعوا میشه سر نتیجه انتخابات از امریکا می یان قائله رو ختم به خیر می کنند .چه دنیایی هست این دنیای جهان سومی...

5- بالاخره خواست خدای مهربون این اینترنت ما وصل شد.

چقدر امروز با دایل اپ سخت بود وصل شدنننننننننننن

6- بعدافطار یهو عصبی شدم انگار بخوام دعوا کنم طفلی همسری ترسید ازم ..

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 01:21 http://www.saeedproject.com

ممنون از مطالب خوبتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.