وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

وروروبانو

می نویسم باشد از وز وز های مغزمان اندکی کاسته شود

برگ15

دیشب یکی دیگه از نمرات دانشگاه اومد درس امنیت من این درس رو خیلی خیلی خوب خونده بودم و به نظر خودم امتحان رو خیلی خوب دادم . نمره 18 بود من یه نامه بسیار محترمانه واسه استاد فرستادم و بهش گفتم که من تصورم بیست بود مضاف بر اینکه من دوست  دارم معدلم پایین نیاد با این شرایط اگر براش زحمت نیست یک بار دیگر برگه رو بررسی کند

خلاصه جناب بررسی کرده 70 تا ایراد گرفته که اینطوری باید بهم -18 می داد خلاصه اخرشم یک نمره کم کرده داده 17 خندم گرفت گفتم یعنی خودت هم تصحیح کردنت رو قبول ندشت که یک نمره کم کردی بعدشم ادم ها چقدر میتونند کوچیک باشند گیرم اصلا ایراداتش درست و ارفاق کرده بود ارفاق یعنی هدیه یه ادم چقدر باید کوچولو باشه که هدیه ای که داده رو پس بگیره 

بیشتر براش متاسف شدم 

تو دلم گفتم واقعا می خوام ببینم انروز که خدای مهربون داره نامه اعمالت رو تصحیح میکنه اگر دوباره بازبینی کنه و نمره ارفاقی که بهت داده بود پس بگیره بازم اینقدر اعتماد به نقص به خودت داری استاد نما؟!

متاسفم برات اقای اقاخانی همین !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.